Czy odzież damska jest droga?

Opublikowane przez Dominika Jabłońska dnia 26 lutego 2014

Nie da się jednoznacznie odpowiedzieć na pytanie czy odzież damska należy do drogich czy tanich. Dlaczego? Ponieważ ceny są niesamowicie zróżnicowane i uzależnione od wielu czynników. Jakie to czynniki? W jakim stopniu poszczególne elementy wpływają na wysokość ceny odzieży?
Pierwszym z nich jest marka – to czynnik, który ma chyba największe znaczenie jeśli chodzi o cenę w jakiej można kupić dane ubrania Na przykład ta sama bluzka wykonana przez nikomu nieznaną firmę (tzw. no-name) może kosztować trzydzieści złotych, a produkowana w fabryce jakiegoś giganta świata mody może kosztować nawet powyżej tysiąca złotych. To co prawda rzadki przypadek jednak takie elementy odzieży damskiej też się zdarzają. Wynika to nie tylko z tego, że kobiety mają więcej zaufania do produktów konkretnej marki (większa cena i marka mają wpływać na wysoką jakość produktu), ale też z tego, że wielu kobietom zależy na tym, żeby mogły być zobaczone z odpowiednią metką przy części garderoby.

Materiał jest ważny
Dla niektórych kobiet to właśnie ten drugi powód jest najważniejszy – zwłaszcza jeśli inni wiedzą ile ich to kosztowało. Tak już funkcjonuje duża część kobiet i trudno jest zmienić. Drugi czynnik wpływający na cenę specyficznego rodzaju odzieży, jakim niewątpliwie jest odzież damska , jest materiał z jakiego jest ona wykonana. Jeśli jest to materiał specjalnie przystosowany do określonych warunków używania odzieży, to można się liczyć z tym, że taki produkt będzie wyjątkowo drogi (dotyczy przede wszystkim odzieży sportowej). Jeśli ktoś chce oszczędzać na ubraniach to powinien kupować sztuczne ubrania czyli wykonane z samych niezdrowych syntetyków, które niestety negatywnie wpływają na komfort noszenia tego typu odzieży.
Kolejnym czynnikiem jest również koszt przesyłki odzieży, w przypadku zakupów internetowych . Jednak coraz więcej producentów w przypadku większego zamówienia nie pobiera opłat, oferując darmową dostawę do domu, co jak najbardziej skutecznie wpływa na chęć robienia zakupów przez Internet przez kobiety .

Zostaw odpowiedź